L’Oficina d’Atenció Empresarial, eina per atraure inversions

Aquest dimarts ha tingut lloc  a la Masia de Can Serraperera una nova sessió dels Esmorzars Empresarials, que organitza periòdicament el servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament amb el suport de Cerdanyola Empresarial. L’acte ha estat la presentació pública de la nova Oficina de Promoció Empresarial, ja en funcionament a les dependències de l’Àrea d’Urbanisme de l’Ajuntament.

L’alcalde Carlos Cordón va donar la benvinguda als assistents, afirmant que “era una necessitat per a les empreses de la ciutat tenir un lloc de referència”, i elogiant la col·laboració de les nombroses àrees de l’Ajuntament implicades en aquesta Oficina d’Atenció Empresarial. “No ens quedem amb la idea de finestreta única, que també, sinó que anirà molt més enllà, com a eina per atraure empreses a la ciutat”, va dir.

En nom de Cerdanyola Empresarial, el seu vicepresident Lluís Sisquella, va elogiar la creació de la citada Oficina “com a finestreta única per a empresa i comerç, com a element unificador dels serveis que els presta l’Ajuntament, i com a agent capaç d’atreure inversions i empreses a la nostra ciutat”.

“Les empreses no són el dolent de la pel·lícula, sinó que generen creixement, ocupació i benestar per a tothom”, va apuntar, “i Cerdanyola té molts punts forts per atraure actius que transformin la ciutat, a recuperar zones complicades per a l’activitat empresarial i comercial”.

Sisquella va vaticinar que “segur que funcionarà” i va remarcar la necessitat de la col·laboració públic-privada i la comunicació entre les diverses administracions: “no pot ser que una empresa busqui sòl i ningú no els faci saber que aquí en tenim”.

A l’acte també va intervenir el responsable de l’Àmbit Empresa, Mercat de Treball, PAE i Comerç de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Pere Soler, qui va defensar la necessitat que les diferents oficines del territori facin xarxa, i la necessitat d’interlocució constant amb les entitats empresarials del territori.

Va cloure les intervencions Jaume Amill, de la consultora d’Aleph, que ha col·laborat en la constitució de l’Oficina, i va destacar-ne “la flexibilitat, la capacitat d’adaptar-se en cada moment a les necessittas de les empreses”.